Thursday, April 07, 2011

blog updated!

hai2... waaah..rase da lame giler x update blog nih..haha..sebab x berkesempatan larh.. layan fb pun da x... semua ke deactivate sebab nak yang terbaek tuk final nanti..hehehe;p
ari ni rase nak on fb smpi ahad malam..sebab nak hilangkan tensen aku ni..sebab bawu jawab 2 paper test semalam.. huh!! agak kesusahan paper itu..haha;p
tapi aku dan adylla sudah mencuba yang terbaek... dan presentation untuk 1st thesis sudah pun aku lakukan..haha..agak kelam kabut malam tuh tuk preparation... dan smua da berjalan dengan lancar..haha;p


ari nih aku da ade kt kuantan..pagi tdi sampai.. huhu..kelas xde an..so kite kene menggunakan mase ini dengan sempurna.. nnti da final susah pulak an..heee;p
so aku lepak je kat umah..sebab umi n bak balik kelatan..so aku kene jagi adik aku yang agak degil tuh..haha...;))

2 comments:

rey fareed said...

all the best for you~ ;)
take rest, dont push yourself too hard keyh! ;)

mysara.hanif said...

thanx yah..huhuhu ;)

Post a Comment