Tuesday, September 28, 2010

28... in da memories..

huuu selamat petang...:) hehehe.. hari nih kelas pack giler2... erm pagi2 je da kene present.. petang lak de traning.. ujan2 nih..hehe. naseb bek kejap jek.. penat sgt2.. :) xde mase rest sgt la.. minggu depan da de test.. i want to fokus on my stdy... tapi syg nak tinggalkan team training tnpe aku.. hehehe
~
~
~
Ape nak story yek... da lari dr tajuk nih..hehehe...
~
Pagi tdi tgk2 je tarikh kat jam tgn... 28.sept... huuu... nape ye ngan tarih nih.. huhu.. hnye aku je yg tau...
erm lau x da masuk 4 bulan da.. tp apakan daya semua tu perlukan pengorbanan.. so aku follow ckp umi.. stdy 1st.. heheh.. so aku je yang tau...
~
~
~
Pape pun yang berlaku hnye aku yang tau ape yang aku rase.. if sumone tu rase n perasan pada setiap tarikh 28 tuh.. aku hargai sgt2..hehehee.... em pape jek erk.. merepek je lebeh...:)


*************************
~ Maisara Hanif ~

0 comments:

Post a Comment