Wednesday, September 01, 2010

bad day~

Urm... today... have two sad news....:(
-
-
-
-
-
1stly...
Kawan bek aku... Telah menjalani sebuah pembedahan besar.....
Yang akan menentukan hidup&matinya....
Aku berdoa agar die selamat...
Tapi sampai saat ini aku masih x dapat berita dari keluarganya...
adekah die selamat??? Mudah2han....
Amin...
~
~
Call myn xdapat.... Call Adam xdapat... Call ibu dye pun xdapat???
APe yang da berlaku?? aku confius...
Hope aku dapat berita baek....
Aku takut kehilangan dye...
Hope semuanye berjalan lancar.....Amin~
-
-
-
-
-
2nd....
Story pasal housemate aku....
~Miza~
Erm... kami dengar cite malam td bf die(Anep) Sudah berlaku curang terhadap miza...
miza berusaha siapkan assignment die...
tp die leh kuar ngan pempuan len...
aduyai...
lelaki jenis apekah itu...
da de sumone dalam haty,nape mesti cari orang len...
desperate sgt ke???
selama ni miza tu x penah ke temankan ko kua???
~
Miza tu ngah xsehat,siapkan jugak assignment ko yang macam ape tu...
tapi .....
Ko je yang fhm lol....
Miza tu da cukup baek da...
Lau desperate sgt kan...
jangan da kawan ngan miza...
kawan je ngan dak tu...
Lau dak tu terlalu bek tuk ko....
~
~
~
~
~
:: Ni cite len plak... pada yang terase harap maklum ::
Pastu aku panas lagi telinga ni dengar cite2 yang wat aku sakit haty....
aku xfham btul la...
-
-
-
Orang tu punye la tunggu mesej ko semalaman....
tapi ko leh kua lak ngan gurl len... pge shoppng?????
ape tu.... xde perasaan ke hoi...
pkir la...
masing2 desperate ke....
~
Aku xnak mmber aku sakit haty.. jadi aku sakit haty jugak...
Lau terase sye tu jauh sgt dari ko...
Ok... ko lepaskan dye.. pge kat orang len...
xde perasaan agaknye...
~
Punye la die tggu mesej n call...
nak bgtau sesuatu..
tapi ko g shopping???
dengan orang len...???
even dengan kawan ko pun,plez la bertimbang rase sket....
jage perasaan orang len....
Aku pun da x faham da....
ko pkirla sendiri....
kome da besor.....
~
~
**********************************
luahan haty
~ Maisara Hanif ~


0 comments:

Post a Comment