Friday, May 27, 2011

aku rindu kau

semalam dapat berita yang agak mengejutkan dri tokwan kawan aku...
berita yang aku rase buat jantung aku bergerak laju... xpasti kenape...
kerana mungkin aku terlalu sayangkan die.. kerana die kawan terbaek aku pernah ade...

cukuplah kau da hadapi bnyk sgt dugaan.. dan aku tahu kau susah nak lalui nye...
tpi kau laluinye jugak.. lega aku bile ak tahu kau da mule tersenyum... even aku tahu ape yang dalam haty kau mase tuh...
tpi kau tahu kan... ALLAH tu maha adil... die tahu ape yang terbaek untuk kau...
mungkin mamat tuh bukan yang terbaek untuk kau k...
die mmg bukan terbaek untuk kau...
kau tahu kan dalam dunia ni mmg da ade untuk kau.. 
so kene tahu ade yang terbaek untuk kau... 
kau jugak cakap xperlu mencari... 
dan aku tahu DIA akan datang pada kau.. sabar kayh ....


dan semalam...
takkan kau nk tinggalkan aku... dyla...
tokwan... family kau???
aku tahu kau kuat babe... aku tahu kau da pun lupekan semua tuh dengan kesibukkan menguruskan wasiat tuh...
aku tahu kau da cube yang terbaek untuk kau kembali ke kehidupan normal kau....
aku tahu kau da cube..

dan saat ni aku tahu kau sedang bertarung dengan nyawa...
aku tahu kau buleyh lawan semua tuh... aku tahu kau kuat sayang.....
aku tahu kau leyh lawan perasaan rindu kau untuk rafe,ibu,ayah n adik kau tuh....
kerana diowng masih nak kau teruskan hidup kau... jauh lagi perjalanan hidup kau...
jauh sgt2... kau kene tahu tuh....
kau tahu tak kami semua risaukan kau.... kau mesti x sngke sape yang jage kau dr stat kau masuk ward?
kau mesti x jangke die x tido semata2 nak jage kau...
kau kene tahu tuh... tok wan pun sgt2 risaukan kau...
kau kene tahu kawan FB kau ramai bg sokongan untuk kau...
semua sayangkan kau.... tlg kuat oke....:)
kami  masih perlukan kau....
aku tahu impian kau nak pergi pangkor nan budak2 unikl kan....
aku tahu tu semua... dan sila bangun cepat.... kau kene lawan semua tuh!!!!
impian kau banyak lagi babe... kau nak pakai BB kan... aku da suh emi surveykan...
aku akn pastikan kau akan pakai......
tapi sila bangun dulu babe.....
kuatkan semangat kau... aku tahu kau kuat..... persetankan ape saje orang nak cakap pasal kau...
die x kenal kau... diowng jeles dengan ape yang kau ade sekarang....
dan sekarang aku nak kau kuat..... even aku xde disebelah kau mase ni....
kau pun tahu siapa yang selalu bisikkan kata2 semangat kat kau...
please .... aku tahu kau tahu isi haty aku sekarang.......:)
aku tunggu sampai kau bangun :)

dedicated to : amyra shazwani :)

P/S : cepat sihat k.... kuatkan semangat kau... aku akan datang tengok kau isnin ni:)

0 comments:

Post a Comment