Saturday, May 28, 2011

ini bukan yang terakhir ~

aku tahu mase kite jumpe ari tuh bukan waktu terakhir aku tengok kau senyum.... bukan yang terakhir kau kenal aku.. dan bukan kali terakhir kau cakap ' aku sayang korang... jgn tglkan aku macam ne ibu,ayh tglkan aku '
aku tahu itu bukan yang terakhir kan myra??? bukan kan??
sebab be4 kau anta aku kat bastand tu kau cakap kau nak tgk aku konvo sebab ade dyla....
kau cakap kat aku kau akan belikan aku bunga yang besar...
tu janji kau myra... mane semua tuh.. tlg lah jangan wat ak risau...
dan jangan pernah berubah k... kerana aku perlukan kau yang dulu...
aku sangat perlukan kau yang dulu... mane??

ake sedey bile aku dapat tahu semua nih.... kenape akan jadi macam nih....
lau kau nak lupe sekalipun biarlah pasal bnda laen..yang penting bukan kenangan kita...
tu je.. please larh mya... aku masih perlukan kau....
dyla pun da xtentu da... kami perlukan kau...
lai da mintak maaf.. dan aku tahu kite manusia biasa... jadi aku maafkan die....
lau die buat lagi tuh aku xleyh nak jamin... tpi die btul2 nak mintak mmaf nan kau...
tlg ea myra... tlg sgt3!!
dan jangan pikir rafe k... die da jauh tinggalkan kite...da die x suke kau terus macam ni...
tolong sangat~

0 comments:

Post a Comment