Wednesday, August 25, 2010

mysara ooo mysara....

Aku da wat keputusan.. so aku xleh nk berpatah balik.. hanye satu y aku mintak.. semoga die bahagia tanpe aku.... so aku da mule xnak pkir pasal ni... kadang2 rase sunyi.. tpi aku da bese... aku yakin aku buley...
~
~
~
~
~
erm... Umi kate.. kena bnyak bersabar.. sebab anak die yang nama Wan Maisara ni mmg penyabar.. hahaha.. aku tau la aku da byk besabar.. so aku kene byk2 bersabar lgi.. huuu...xpe2.. semua yang berlaku ade hikmah nye.. amin...
-
-
-
Em.. So nak fokus stdy la... ari tu da miss bape kelas da.. ape nak jadi ni..
Lepas sesi luahan perasaan aku kat madam Jue.. aku berani wat keputusan tu.. yeah.. mysara.. kamu buley!!!!...
huuuu..
So bile aku da camni.. aku kene kuat.. semua nye aku kene lakukan sowang2.. huk3...
So aku ade umi,kakak&k.dik.. erm.. so aku kuat la...
~
~
~
~
***************
To:: Muhammad Hilmi Fareed ....
Awak jage diri k.. saya minak mmaf atas semua yang berlaku...
Semua yang berlaku ade hikmah nye...
Jage diri Leklok k..
Stdy 1st... Huuuu...
Pape pun Kite k.a.w.a.n :)
~
~
~
Salam Sayang::
~ Mysara Hanif ~

0 comments:

Post a Comment