Monday, December 13, 2010

12 & 20 ;p

huuuu.. ape nak post nih.. hee ;p
12.12.10.. genap aku : Wan Maisara Wan Hanif : masuk 20thun.. hehehe;p
eyhh da tua ka? sebab be4 ni rase belas2 x tua mane pun.. ni bile da masuk ke angka puluh cam da tua..
hahaha...

so aku nak wish kepada my self...
Selamat UlangTahun Wan Maisara...
HOpe this year my dream become true.. May God Bless Me...
Semoga dipanjangkan umur da dimurahkan rezeki.. amin...

Erm nak selitkan jugak...
1st.. to my bak & umi.. huuu for the wishes...
hehe.. sayang ketat2... bile leyh dapat present? ;p
to kakak, uder n adik~thnx for the wish~

2nd to my dear  : muhammad Hilmi Fared :
for the all wish.. terase cam byk sangt3 wish tu.. & the present... :)

3rd to my all fren...
Chik, Myra, Lai, Auut, Fify & Pija :)
luve u all ketat2!! muaaaahhh :D
the important is thnx for the suprise.. sampi x tido aku!hahaha.. bushuk dow~

4th to my fren also...
krul, izad, fahmi, g-ar, anip, kam & faiz !
thnx sebab korang join dak umah aku simbah aku!!hahaha;p

5th...  To all my clasmate ... xleyh nak tulis ramai sgt3... hehehe;p
pape pun korang the best.. n thnx for the party today.. pic xleyh upload sebab xde card reader..hehehe;p

huhuhu.. tanpe korang siapalah aku an... so ak sgt3 hargai nye...
tahun depan bagi hadiah taw jgn baling air tu lagi.. hahaha.. bushuk!!! ;p

thnx again!!! :)
for my sister wan nadhirah wan hanif n her fren for celebrate my bufday :)
sweeet !!!

from : mysarahanif :

0 comments:

Post a Comment