Monday, December 27, 2010

mood : F a i r y t a l e~

ape kah itu.. hahaha.. minggu ni full jadual nan majlis kawen.. termasuk lah majlis kawen jiran aku.. huhu.. seyes x bape rapat tp.. majlis die grand jugak larh an... follow mmber ak g majlis kawen die kt hotel~ 
pergh besh giler r babe~
huhuhu.. bile larh dpt rase majlis cm tuh.. kene byk gune duit... hahaha..
sape bakal jd husband aku..siap2 larh yepp.hahahaha;p
 [ poyo x! aha;p ]


hurm.. malas nak cite panjang2..sebab da malam...check it out kayh!
picture2 aku ;p 

 aku... kak jie.. pengantin dan ekin...


 hahaha..aku lagi?? nan k.jie~


haha.. maisara lagi... [suke r an..blog aku.. hehehe] 


hahaha..posing for the last capture... hahaha...
ak suke pink!!! 


sekian dari saya...
next time aku aupdate blog lagi kayh..hehehe
 nak tidow...
;p

Wan Maisara 
 

0 comments:

Post a Comment