Tuesday, August 03, 2010

junior again...

Nape dak2 sekarang da pndai melawan cakap erk.. huh.. bwu sem 1 da belagak cam senior.. sikit x jage haty lect... ermm. sakit betul haty ni lau de dak yang x hormat orang lebeh tua dri die huh... ish2...
-
-
bUkan ape.. td turun training netball.. pergh jangan cakap r..sombong giler.. lau pndai maen sgt aku x kisah.. tp belagak pndai.. bile da suh maen semua x btul.. last2 aku n dyla y kene ngan madam.. ape la.. aku da penat r.. rase nk resign je...
Myra... lau ko ade mesti ko leh bantu aku n dyla uruskan junior yang byk karenah ni... huh... busan!!!!!!!!!!!!!
~
~
~
Erm naseb bek petang td de training jap je.... huhuhu.. patutla dak kechik tu xnak twun training semalam.. upenye ade cite bawu kat tv3.. kul 630.. beria2 die cakap die penat smpai nak pengsan semalam.. hahaha.. kene tipu lagi aku ni..:P
...............
Epilog Syurga CInta... Syurga cinta the series.. besh r gak cite die... ade adik Mia berlakon... chumel giler... huhuhu..

0 comments:

Post a Comment