Friday, August 20, 2010

tragedi yang menimpa..huuu:)

Uish... Benda da nak jadi.. semua nye Nasi Ambang+air tebu punye pasal.. hahaha... Nak dijadikan cerita... 2 hari lepas... rancang2 nak g bazar ngan Kechik.. huuu.. ingt nak jalan kaki jek.. tp kua2 umah jek.. nmpk moto...waaa.. ni ade peluang nak bwk moto ni.. lagipun ujan...:) Pinjam moto bf Miza...:P
~
~
~
~
Huuu.. sampi2 je bazar.. kitorng cari benda yang penting dulu.. 1st of all... Nasi Ambang.. huuu... Lay ckp lau nak jd orang jawa kene pndi makan nasi ambang.. disebabkan bf aku suke,aku pun nk try gak.. hahaha.... dapat gak beli... :)
-
-
-
Huu... Cehhh dengan muke bangga masuk2 je umah sewa tunjuk kat diowng yang aku nk try makan nasi ambang. huhuhu...
OPs/... terlue sesuatu... Air tebu... da la teringin nak minum... urmm dengan langkah yang agak pantas.. kugagahi jua.. pergi ke bazar nak beli air tebu...
Kali ni pegi sorng coz dak kechik nak g buat air...:P... Moto Afiq jugak jd mangse.. haha.. sory ye miza...:P
~
~
Belum sempat nak kuar simpang 3 depan umah... aku dilanggar sowag mamat yang sengal giler!!!.. huuu...
die xnampk ke aku ngah terus tu.. die men belok je.. sengal ubi betul la... jatuh la plak.. agak terkejut.. nseb bek moto xde pape.. lau x lebam gak r nak byr ganti rugi... hahaha.. sory again to miza+afiq...:P
~
~
~
Balik2 umah terus buke pose.. minum air masak,selawat... aku cam trauma jap... hehehe.. takut nak nek moto lagi.. hahaha..
Pas minum air masak.. aku pun makan r sket je Nasi ambang tu... hahaha.. xde selera plak.. kaki sakit giler.. sengal2.... erm.. time tu la aku mizz giler kt umi.. nak umi2....!!!
-
-
-
-
-
Urmm.. sok pagi tu.. aku g klinik.. Kene balut la plak kaki ni.. erm untung2 dpt Mc 2 ari.. hahaha... rabu+khamis... Alang2... bek cuti smpi jumaat..
~
Ingat nak lek kuantan jumaat pg... huh.. last dpt berita.. MAdam suh ikut g seminar... so terpakse follow.. dengan keadaan kaki yang macam ni... mcm ne la esok...:P
-
-
-
Sekian tuk ari ni.. hahaha...
........................................
~ Mysara Hanif ~

0 comments:

Post a Comment