Monday, August 02, 2010

NewLife ♥

ape? bile nak start new life je mesti ade halangan... hahaha.. terpakse ku lalui nye.. hehehe....
Erm pas break ngn ijad... Terase cam sunyi giler... haha.. mcm x bese lak hidup single.. hehe..:P
-
-
-
Poyo x?? hahaha...
Ade la stu hari ni.. Mmbe aku sorang ni pernah berkata
:: Eh,my,, x busan ke single?? nak aku carikan someone x? ::
Aku hanye mampu tersenyum... dalam haty masih ade rase takut nak ade hubungan ngan sesape.. huu....
-
-
-
Sebulan Pastu... Ade lagi makhluk Allah ni tnye...
:: Mysara,makin cute r... da de bf ke?? leh r nak masuk line? ::
uhm.. ntah pape2 je.. satu kelas da berani nak usha aku... huaaa.. kelako.. bile ak da tolak... semua tercengang... kahkahkah...
~
~
~
Aku tak bersedia nak ulang isah2 ni semua.. huaaa.. hahaha...:P
-
-
-
-
-
 betul cakap orang.. jangan cakap besar.. lame2 aku jugak yang tersangkut ngan sowang mamat ni... huh..
Jeng Jeng Jeng.. siapakah dia??
hahahaha...
-
-
-
Erm.. bermula dengan ber FB.. haha. pastu Ym.. pastu tukar2 pic... uhm.. perkenaln secara x sengaja..
Myra yang kenalkan.. uhm... aku pun nak berkawan je.. huhu.. xtau lak leh sangkut mybe sebab die caring.. loving... pasal aku.. huaaa...:)
-
-
-
Mule2 cam takut nak accept die... tapi bile kawan2 da mendesak.. aku cube nak sayang n kenal die.. haha... lame2 kami jadi serasi...:)
~
~
 That My bf Now...
:: Muhammad Hilmi Fared B. Hamsan ::
Tanggal 28.mei.2010...
Die sah jd bf aku... huaaaa.. (poyo x?)
~~~~~
Sayang love B sesangat2...:)

0 comments:

Post a Comment