Wednesday, August 04, 2010

new look...new style... new life... ♥

Urm... Aku nak stat a new life wif him.. so aku nekad nak ubah care hidup.. huhu.. benda 1st aku wat.. try pakai tudung bile kua.. haha.. even g makan kat luar pun.. kalau dulu aku jarang sgt pki tudung.. so lepas ni aku nekad nak cube pakai tudung.. umi cakap aku nampk cantik pakai tudung.. so aku cube2...
-
-
-
Dulu time nak g kelas je pakai tudung... men netball pakai tudung... skang ni nak cube pakai tudung time kuar... huhu.. nak tutup da rmbut ni.. hehe.. Emi pun galakkan aku pakai tudung...Emi kate nampak manis bertudung... so aku cube..:)
~
~
~
Takut x ok.. so aku lantik miss adyla tuk jd penasihat tudung aku.. hahaha.. siut x?? tp xpela.. die mmg da berpengalaman pasal tudung ni.. hehe... so die pun ok je bile aku cakap aku nk pki tudung n die ok je bile aku mtk die tlg aku... huhuhu...
-
-
-
Erm.. mule2 agak x rase diri ni cam kelako je.. tapi lama kelama2an.. nampak ok.. huhu.. rase da sesuai je mysara pakai tudung.. hihihhi..
Erm mase 1st aku pki tudung tu,umi suke giler.. hehe.. n pastu bgtau emi.. emi pun suke...:)
Bab tu la yang aku suke... mungkin aku da dpt hidayah DriNye... amin...:)
~
~
~
Nampak ok ke... hahaha.. aku n cazen aku.. mase nak g jemputan kawen~ jgn gelak erk...
~
~
~
Lau ade pape komen... sila la abaikan k.. hahaha.. ~
..........................
~MysaraHanif~

0 comments:

Post a Comment