Saturday, August 21, 2010

which One is better ♥

Erm.. Lau tgk tittle blog aku.. "two is better than One...".. tapi nape aku rase sejak 2-3 ari ni mcam de benda x kene je?? macam ade sumthing wrong anywhere.. hahaha..Adekah sebab haty da rase len.. opss mysara nape ni...??
~
~
~
Bile difikirkan balik.. aku rase bertuah dapat dye.. die baek sgt3.. sebab pndai amek aty aku.. setia... semuanye da cukup bagi aku.. sebab aku x penah jumpe die.. jadi aku jd cam ragu2 lagi.. aku x sedia langsung nak jumpe die... even aku tau die baek sgt2...
Nape ni mysara... pLez dont be like that gurll....
-
-
-
-
Awak maafkan saya sebab sy post cam ni.. sebab ni la yang ade dlm pkran saya... erm.. saya tau awak telalu baek tuk saya... uish.. bukan niat nak lukakan aty awk...
~
~
~
And saya tau awk da byk berkorban tuk saya... Pasal pulau tioman tu nape x terus terang ngan saya??
saya xlayak tuk tau kew?? saya akan pulang balik.. terima kasih sebab wat semua tu... tapi nape x terus terang???
~
Saya ngaku saya sayang awak.. even kite x penah jumpe lagi..
Rugi ex awak lepaskan awak.. satu hari nti die akan dpt balasan yang sama macam ne die wat kat awk..
awk doakan je la supaya die bhagia dengan jalan yang de pilih tu...
~
~
~
~
~
Ape yang aku post ni pun aku xtau.. jiwa kacau la... uish...
Nak g tenangkan fikiran jap.. salam...



***********************
~ Mysara Hanif ~

0 comments:

Post a Comment