Sunday, August 22, 2010

sumthing happened??

Dont treat me like a child....
Urm... Xtau lak benda nak jadi.. aku bersalah.. waaa...
-
-
-
Ade benda ke yang aku xtau disebalik kawan dye??
Ape semua yang aku dengar 2 ari lepas.. adekah betul??
~
Siapakah gurl tu nak ckp cm tu kat aku... aku yang bersalah or dye....
Aku keliru disaat ni... sebab aku da wat keputusan bodoh dalam dunia ni....


******************
Eh,awak *sharizad termizi* ....... Why u do treat me like a child????
U know me already hate u so2 much...
Xpayah suh dyla pujuk my terima awak balik....
Coz my de dpt phone call... If she your gf.. Why u want me back to you...
Why izad !!!!!!!!!!!!!!!!
i hate u right now...
U're Liar.... i hate a liar...
U know me right????







*********************
~
~
~
To Him *muhamad hilmi fared*... saya mintak maaf.... saya tau saya wat awk sedey..
Saya perlukan mase tuk tuk semua yang da berlaku antara kite...
Awak fhm kan???
Saya akan pulang balik... tapi bukan dalam mase terdekat.. juz give your num......
& my nak say tq coz da sedarkan my.. my hargai...:)
~
~
~
Aku sakit haty sebab semua ni.... semua same jek...
Napela susah nk cri org yang x suke tipu...
Aduyai....
Mungkin da xde org yang leh dipercayai dalam dunia ni...



---------------------
Nukilan..
~ Mysara Hanif ~

0 comments:

Post a Comment